اسمِ اسم است این که می گوییم هو *طالب اویی تو، هم هویی بگو* دوستان برای مرتبط شدن با آدرسهای دیگر ما(نون.شین)رادر گوگل سرچ کنید حق یارتان ه ی چ
درباره وبلاگ

آرشیو

آخرین پستها

پیوندها

پیوندهای روزانه

صفحات جانبی

نویسندگان

ابر برچسبها

نظرسنجی

آمار وبلاگ

Admin Logo
themebox

*** ... ** ** ***
*** آ. ** مترجم *********** لا یعرف الحق الا بالحق» (حق را جز به حق نمی‌توان شناخت) ملاک تــــحقیق ، حـــــقیقت است نه شخـــصیت! حــــق را به شخص نباید سنجید، بلکه شخص را باید به حـــــق سنجید!

ابزار ساخت متن های متحرک

***** یک وجود است وجهانی آینه "هیچ" و "هو" بنگر تو در یک آینه (هیچ همدانی)

ابزار ساخت متن های متحرک

*****
!-- Music player by www.1abzar.com ---> ****************** *** < حق پرستیم و مدد از راه دیگر می رسد آبِرو بر کُفر ما از آبِ کوثر می رسد... ... 000 <خوش دل از آنم که مرا نام نیست. "نام" نباشد به سر" اوهام" نیست.ه ی چ

عالِمِ عارف کجا و عارفِ مُحب کجا...

هو
...

منکشف نمیشود حقِ حقایق به سلوکِ مسالک مگر برای کسی که معزول بدارد عقل خود را به فیضان نور حق

و مجنون شود به جنون الهی چنانکه جعفر صادق ع فرمود العشق و جنون الهی....

عالِمِ عارف کجا و عارفِ مُحب کجا...

درویش کجا و بی خویش کجا...

****

مُحبان،حبیبِ حضرت عشقند

و بی خویشان عینِ عشق...

بی خویش، قلبش غالب است بر قالبش...

و باطنش فائز است برظاهرش.

بی خویش ، دورنش آشفته است،نه گیس و ریشش...

مختصر اینکه،

درویشِ بی خویش، کسی ست که درویشی اش آشکار نباشد..

حقیقت فقر آنست که سالک،

واله جمال ازلی ومقهور جلال لم یزلی شود به گونه ای که تعلق دنیوی و اخرویِ
 
اوبالکلیه از نظرش مستور و ساقط گردد...

هر فنایی مستلزم بقایی ست وفنای کلی در صورتی محقق شود که محو بشریت و اثبات ربوبیت به کلیّت حاصل شود

 و پس از این مرتبه فنای کل صورت بندد...

اثبات نیز چنین است اگر مراد محو کل و اثبات کل باشدبصورتی که

 برخی برای مقام محو کل اشاره کرده اند به محوِ محو...( ه ی چ)

که میداند رموز و این معما

که جاری میشود بر دفتر ما

و سلام بربی خویش دردمند و شیدای فروتن...



نوشته شده توسط :نون. شین ه ی چ
چهارم مرداد 96-17:21
نظرات() 

پند...

هو

....

پیری را پرسیدند

خویشتن دار ترین مردم كیست؟

گفت:

زبان نگهدارترین آنان...


نوشته شده توسط :نون. شین ه ی چ
یکم مرداد 96-19:58
نظرات()